FAQ

Odpowiedzi na często zadawane pytania
  • doskonalisz kompetencje w systemie ciągłym, a nie od szkolenia do szkolenia;
  • ograniczasz koszty bo trening odbywa się w miejscu pracy, niekoniecznie w obecności trenera;
  • Ty decydujesz o częstotliwości rozgrywek, łatwiej dopasowujesz uczenie do obciążenia zadaniami w pracy;
  • skracasz czas i zwiększasz efektywność uczenia się;
  • umiejętności szybciej stają się nawykiem;
  • jeden wydatek – wielokrotne użycie;
  • jeden wydatek – wielorakie korzyści;
  • jedno narzędzie – wiele możliwości.

Sytuacje opisywane w grach są odbiciem rzeczywistości, z którą spotykamy się na co dzień, pracując z firmami. Nie zdziw się zatem, jeśli spotkasz w nich swojego szefa, lub rozpoznasz sytuację, w której uczestniczyłeś.Biznes to żywy organizm – bywa nieprzewidywalny. To dżungla amazońska. Niewidoczne dla niewprawnego wędrowca ścieżki doprowadzają wytrawnego podróżnika do celu; świeżo przetarty szlak szybko zarasta. Dobre decyzje pozwalają przetrwać i osiągnąć lepsze wyniki oraz zwiększyć zysk.

  • Gry dobrze przygotowują do wyprawy, utrwalają dobre praktyki
  • Dobre praktyki kształtują przyzwyczajenia.
  • Skuteczne przyzwyczajenia pozwalają osiągać cele.

Proponowane przez nas gry uzupełniają proces rozwoju kompetencji zawodowych z obszarów:

  • komunikacja;
  • współpraca;
  • zarządzanie ludźmi;
  • sprzedaż;
  • obsługa klienta;
  • zarządzanie produkcją;
  • motywowanie;
  • planowanie;
  • nauka standardów;
  • udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnych.
  • w gry możesz grać w zespole, w którym na co dzień pracujesz, ze swoim przełożonym,
  • z podwładnym, podczas zebrań, w trakcie krótkich spotkań w godzinach pracy;
  • równolegle z wykonywanymi na co dzień obowiązkami.
  • grę może poprowadzić każdy, nie potrzebujesz zapraszać trenera

Przed planowanymi w firmie szkoleniami, aby:

  • sprawdzić poziom wybranych kompetencji, a po szkoleniach móc ocenić postępy;
  • zbadać potrzeby rozwojowe swoich pracowników;
  • zdiagnozować sytuację w dziale/zespole pod kątem wybranych procesów czy kompetencji.

 

W trakcie realizowanego cyklu szkoleń, aby:

  • móc odwoływać się do wspólnego doświadczenia, dzięki któremu można opisać mechanizmy, zjawiska;
  • uczyć nowych nawyków, wychodzić poza utarte ścieżki przyzwyczajeń;
  • wzmacniać motywację pracowników do rozwoju i zmiany, dając okazję do uczenia się przez zabawę.

 

Po zrealizowanych w firmie szkoleniach i projektach rozwojowych, aby:

  • utrwalać nawyki, wiedzę i umiejętności poznane i trenowane na szkoleniach;
  • podtrzymać zapał i dobrą energię uczestników szkolenia;
  • zbudować pomost, łączący to, czego pracownicy uczą się na szkoleniach lub coachingach, z realiami i codzienną pracą;
  • zmierzyć efektywność po szkoleniach, w obszarze zmiany postaw i zachowań.

 

Sytuacje opisane w grach mogą służyć sprawdzeniu kompetencji kandydata podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Lub jako zadania dla osób biorących udział w Assessment i Development Center.

Gry są świetnym pomysłem w kształceniu przyszłych kadr pracowników. Dla studentów wyższych uczelni, studiów licencjackich, którzy w przyszłości będą pracownikami firm.
Gry są dla nich okazją:

  • poznania rzeczywistości firmowej poprzez symulacje, odwzorowujące procesy i sytuacje wewnątrz firmy;
  • wejścia w rolę pracownika firmy;
  • skonfrontowania własnych wyobrażeń o przyszłej pracy z realnym kontekstem przedstawionym w grach – dzięki temu dają szansę lepszego przygotowania się do podjęcia pracy.

Do właścicieli małych firm – dają możliwość skorzystania z niedostępnej dotychczas oferty rozwijania kluczowych kompetencji pracowników;

  • do dużych przedsiębiorstw, które realizowały projekty rozwojowe dla pracowników, lub przygotowują się do nich;
  • do działów HR odpowiedzialnych za systemowy rozwój pracowników;
  • do wszystkich zmęczonych tradycyjnymi metodami rozwoju;
  • do osób poszukujących zmian i inspiracji;
  • no i jeszcze do Ciebie, „Żabciu” :@)