Pozytywnie zakręceni - logo

Pozytywnie zakręceni

Gra edukacyjna, wspierająca motywację i zaangażowanie w pracę, wykorzystująca teorię analizy transakcyjnej

Eric Berne, twórca analizy transakcyjnej (teorii osobowości, teorii skutecznego porozumiewania się ludzi), nazwał jedną z podstawowych potrzeb człowieka – potrzebę znaków rozpoznania. Znakiem rozpoznania nazywamy każdy rodzaj sygnału wysyłanego przez człowieka, dającego znak drugiej osobie, że ją widzi. Może to być spojrzenie, uśmiech, uścisk ręki, dotknięcie ramienia, przytulenie, kartka urodzinowa, prezent, słowo „dziękuję”. Uzyskiwanie znaków rozpoznania jest niezbędne do życia i prawidłowego rozwoju (jak woda i słońce dla rośliny), a ich brak jest powodem cierpienia.

Także organizacje różnią się między sobą pod tym względem. O niektórych można powiedzieć, że są to pustynie. Menedżerowie w takich firmach mają wewnętrzne przekonanie, że „jeśli nie mówią, że jest źle, to znaczy, że jest dobrze”.

W innych firmach dobra atmosfera wynika z chwalenia, dziękowania za wykonaną pracę, ale też z zainteresowania sobą nawzajem.

Gra Pozytywnie Zakręceni pomoże Ci zmienić kulturę organizacyjną Twojej firmy. Będzie inspiracją dla zespołów, jak można pracować mając dobry humor i pozytywne nastawienie.

  • pracownicy i menedżerowie firmy współpracujący ze sobą przy realizacji codziennych zadań
Korzyści z gry dla menedżera/organizacji:
  • zmiana nigdy nie była tak łatwa;
  • wzmacniasz pożądane zachowania u siebie i innych;
  • ty i twój zespół dostajecie „zastrzyk pozytywnej energii”;
  • dowiadujesz się co motywuje twoich pracowników;
  • chce wam się chcieć…;
  • z przyjemnością myślisz o pracy;
  • Pozytywną energią zarażasz swoich bliskich.
  • umiejętność dawania innym i przyjmowania znaków rozpoznania;
  • wiedza o znaczeniu znaków rozpoznania dla zachowania dobrej atmosfery w pracy;
  • świadomość tego, jakie znaki rozpoznania mają większy wpływ na skuteczniejsze motywowanie ludzi;
  • świadomość różnorodności znaków rozpoznania w procesie motywowania siebie i innych.
  • wzmocnienie zachowań, które mogą działać motywująco na współpracowników;
  • zwiększenie świadomości, jakie zachowania mogą motywować innych;
  • uświadomienie, w jakim stopniu pracownicy mają wpływ na motywację innych osób w zespole;
  • doświadczenie wpływu zachowań pracowników na atmosferę w pracy i otwartość na współpracę;
  • kształtowanie kultury wzajemnego szacunku w firmie.
  • zdobycie jak największej kolekcji żetonów i tym samym – tytułu Motivusa. Gracze wręczają żetony, jako potwierdzenie odebrania od danej osoby motywującego sygnału;
  • wyłonienie Septem Magna – 7 zachowań, najczęściej wybieranych jako motywujące w zespole;
  • wskazanie osoby, która najczęściej stosowała motywator, oceniony jako najbardziej pożądany w zespole. Zdobywa ona tytuł Energusa;
  • wybranie spośród podjętych przez firmę decyzji lub działań tych, które w opinii Graczy były motywujące. Nadanie im tytułu Idea Maxima.
+ Dla kogo?
  • pracownicy i menedżerowie firmy współpracujący ze sobą przy realizacji codziennych zadań
+ Korzyści
Korzyści z gry dla menedżera/organizacji:
  • zmiana nigdy nie była tak łatwa;
  • wzmacniasz pożądane zachowania u siebie i innych;
  • ty i twój zespół dostajecie „zastrzyk pozytywnej energii”;
  • dowiadujesz się co motywuje twoich pracowników;
  • chce wam się chcieć…;
  • z przyjemnością myślisz o pracy;
  • Pozytywną energią zarażasz swoich bliskich.
+ Rozwijane kompetencje
  • umiejętność dawania innym i przyjmowania znaków rozpoznania;
  • wiedza o znaczeniu znaków rozpoznania dla zachowania dobrej atmosfery w pracy;
  • świadomość tego, jakie znaki rozpoznania mają większy wpływ na skuteczniejsze motywowanie ludzi;
  • świadomość różnorodności znaków rozpoznania w procesie motywowania siebie i innych.
+ Cel dydaktyczny gry
  • wzmocnienie zachowań, które mogą działać motywująco na współpracowników;
  • zwiększenie świadomości, jakie zachowania mogą motywować innych;
  • uświadomienie, w jakim stopniu pracownicy mają wpływ na motywację innych osób w zespole;
  • doświadczenie wpływu zachowań pracowników na atmosferę w pracy i otwartość na współpracę;
  • kształtowanie kultury wzajemnego szacunku w firmie.
+ Cel gry
  • zdobycie jak największej kolekcji żetonów i tym samym – tytułu Motivusa. Gracze wręczają żetony, jako potwierdzenie odebrania od danej osoby motywującego sygnału;
  • wyłonienie Septem Magna – 7 zachowań, najczęściej wybieranych jako motywujące w zespole;
  • wskazanie osoby, która najczęściej stosowała motywator, oceniony jako najbardziej pożądany w zespole. Zdobywa ona tytuł Energusa;
  • wybranie spośród podjętych przez firmę decyzji lub działań tych, które w opinii Graczy były motywujące. Nadanie im tytułu Idea Maxima.
Liczba graczy:

5–12 osób
Czas trwania:

5–15 dni roboczych (1–3 tyg.)

Gra polega na wzajemnym sygnalizowaniu sobie w trakcie dnia pracy zachowań, słów, postaw współpracowników, które działają motywująco. Takich, po których „chce się chcieć”.

Cena za zakup jednego egzemplarza (bazowego):

2 000 zł

Podane ceny nie zawierają podatku VAT w wysokości 23%

+ Liczba graczy
Liczba graczy:

5–12 osób
+ Czas trwania
Czas trwania:

5–15 dni roboczych (1–3 tyg.)
+ Przebieg gry

Gra polega na wzajemnym sygnalizowaniu sobie w trakcie dnia pracy zachowań, słów, postaw współpracowników, które działają motywująco. Takich, po których „chce się chcieć”.

+ Ceny
Cena za zakup jednego egzemplarza (bazowego):

2 000 zł

Podane ceny nie zawierają podatku VAT w wysokości 23%

Więcej o założeniach i filozofii gry:

Zawsze zastanawiała mnie taka kwestia… Jak to jest? Spędzamy w pracy połowę swojego życia. Jest to miejsce, w którym spotykamy innych ludzi, rozwijamy się, czasem nudzimy, czasem nie radzimy sobie z zadaniami, a czasem jesteśmy dumni z tego, co zrobiliśmy, bywamy zagonieni lub znajdujemy chwilę na miłą pogawędkę przy kawie… Każdego dnia spędzamy czas z ludźmi, którzy tworzą z nami firmową rzeczywistość. Ale w jaki sposób na siebie oddziałujemy? Co myślimy o swoich zachowaniach? Co lubimy, a czego nie? Co inni w nas cenią, jak im się z nami współpracuje? Niekiedy, gdy pytam kogoś: „Co twój szef myśli o twojej pracy?”, słyszę: „Nie wiem… Chyba jest OK. Nic nie mówi, więc podejrzewam, że jest zadowolony”.

Poczucie, że ktoś nas dostrzega, docenia to, co robimy, jest jedną z najważniejszych potrzeb każdego z nas. Chcemy, żeby ktoś nas zauważał. Nas lub efekty naszej pracy. Może to być szef, koleżanka siedząca przy sąsiednim biurku, kolega z innego działu, zadowolony klient.

Gra „Pozytywnie zakręceni” zachęci ciebie do zachowań, o których zapominamy w pracy: do zauważania miłych gestów ze strony innych, doceniania dobrych praktyk we współpracy. Ta gra da tobie i twojemu zespołowi dużo frajdy. Twój dzień w pracy będzie pełen miłych niespodzianek. Przy okazji lepiej poznasz siebie.

„Pozytywnie zakręceni” wprowadzą do twojego życia zawodowego humor i dobre nastawienie.

Udostępnij tą grę znajomym

Jesteś zainteresowany grą?

POZYTYWNIE ZAKRĘCENI

ZADZWOŃ DO NAS: +48 698 166 890

LUB NAPISZ E-MAIL: info@newplayers.pl

Zobacz inne gry poszkoleniowe