Jeśli zapytam Cię co to jest asertywność, założę się, że pierwsza odpowiedź, która przyjedzie Ci do głowy to… „umiejętność mówienia NIE”. Ale to nie prawda. Asertywność to umiejętność pełnego wyrażania siebie w kontakcie z inną osobą czy osobami.
Blog
Od kilku miesięcy na stronach naszego bloga dzielimy się doświadczeniami związanymi z wykorzystywaniem naszych autorskich gier poszkoleniowych. Są to gry, które mogą być samodzielnie stosowane przez firmy w celu wzmocnienia kompetencji menedżerskich lub utrwalenia preferowanych w organizacji zachowań i wartości.
Można powiedzieć, że tytuł jest pytaniem paradoksalnym. Burzy logiczne założenie i uderza w przyzwyczajenia myślowe, bo czyż firmy nie szkolą pracowników, żeby mieć z tego konkretną korzyść? Na pierwszy rzut oka stwierdzenia lub pytania paradoksalne wydają się głupie i niedorzeczne.
7 kroków od diagnozy po efekt to sprawdzona poprzez lata współpracy z klientami ścieżka, którą proponujemy, żeby osiągnąć oczekiwany rezultat. Pisząc o projektach rozwojowych mam na myśli projekty, których celem jest nie tylko podniesienie kompetencji grupy pracowników, ale szeroko pojęta zmiana: postaw, relacji między przełożonymi a pracownikami, stylu kierowania, kultury organizacyjnej.
Na naszym blogu, oprócz artykułów pisanych przez nas, czyli trenerów i doradców, chcemy umieszczać opinie i doświadczenia użytkowników naszych gier – menedżerów lub partnerów HR. Dzisiaj przykład naszej współpracy z firmą Hermes Polska Sp. z o.o. i Panią Magdaleną Hupało, która jest odpowiedzialna za obszar HR w firmie.
Wojsko i biznes mają w sobie wiele wspólnego. Można spojrzeć na to przykładając różne prarametry: np. cele, strategię, kulturę organizacyjną, model zarządzania, strukturę, standardy, przepływ informacji, logistykę, kompetencje, szkolenia, awanse.
Już ponad 10 lat większość firm ma do czynienia z mediami społecznościowymi w businessie. I czy im się to podoba czy nie, nie mogą ignorować tego, że media społecznościowe stały się nie tylko rodzajem (nie) winnej rozrywki po godzinach, ale także potężnym narzędziem marketingu.
Jakiś czas temu zostaliśmy poproszeni o przygotowanie projektu szkoleń menedżerskich w dużej firmie produkcyjnej. Jedno z pierwszych naszych pytań do dyrektora HR dotyczyło tego, co zostało do tej pory zrobione w tym obszarze.
Gry w assessment i development centre. Czy tylko wdrażanie umiejętności po szkoleniu?
W poprzednim blogu opisywaliśmy ideę gier poszkoleniowych, które projektujemy. Powstały one przede wszystkim po to, by wzmacniać efekt szkoleń, podtrzymywać motywację pracowników do stosowania poznanych umiejętności jak również …
W roku 2015 pierwszy raz w Internecie pojawiło się pojęcie – Gry Poszkoleniowe. Nazwa wskazuje na to, że dotyczy to produktu lub usługi, która ma zastosowanie po szkoleniu.