Szkolenie Zarządzanie zmianą

Szkolenie zarządzanie zmianą

Zarządzanie zmianą

Nasze czasy charakteryzuje duża dynamika. Spotkaliście się na pewno ze stwierdzeniem „jedyną stałą rzeczą w dzisiejszym świecie jest zmiana”. Zarządzanie zmianą to wiedza i umiejętności potrzebne każdemu: menedżerom i pracownikom.

Po ukończeniu warsztatu: „Zarządzanie zmianą” uczestnik potrafi poinformować współpracowników o potrzebie zmiany, przedstawić jasną wizję zmiany, zaangażować współpracowników do opracowania planu i umie wdrożyć zmianę. Jest w stanie rozpoznać liderów zmiany, pozyskać tych, którzy mają wątpliwości oraz dotrzeć do tych, którzy oporują. Zarządzanie zmianą to również zarządzanie przepływem informacji; uczestnicy mają okazję przećwiczyć prowadzenie zebrań oraz radzić sobie z trudnymi pytaniami. Dzięki temu uczą się przewidywać zagrożenia i im przeciwdziałać. Szkolenie: „Zarządzanie zmianą” to inwestycja w:

  • minimalizowanie kosztów zmian,
  • utrzymanie wysokiego zaangażowania w załodze,
  • utrzymanie zdrowia i dobrej atmosfery w zespole,
  • a przede wszystkim w dotrzymanie terminu i rezultatów, które miała przynieść.

Jeśli planujesz zmiany w swojej firmie i chcesz, żeby to zadziałało, weź udział w naszym warsztacie „Zarządzanie zmianą” i przygotuj się na sukces!

Szkolenie: „Zarządzanie zmianą”, z naszego doświadczenia, działa najlepiej, jeśli uczestnicy przygotowują się do konkretnej zmiany w swojej organizacji.

Warsztaty: „Zarządzanie zmianą” prowadzą osoby, które były odpowiedzialne za różne zmiany w organizacjach, są od lat terapeutami organizacji z wykształceniem psychologicznym. Mają też duże doświadczenie życiowe, co powoduje, że zajęcia oparte są o rzeczywiste przykłady.

Udostępnij znajomym