Umiejętności związane z komunikowaniem się i współpracą stanowią fundament kompetencji pracowniczych i menedżerskich. To ABC wiedzy i umiejętności pozwalających na efektywną i satysfakcjonującą pracę, niezbędne na każdym stanowisku. Jak rozpoznać, że Twój zespół potrzebuje warsztatów z komunikacji?
- Rozegraj próbną rozgrywkę „Prosto z Mostu”, która uczy i buduje nawyk asertywnego reagowania w różnych sytuacjach. (wycena indywidualna)
- Przeprowadź Symulator zarządzania, który jest droższą opcją, ale daje kompleksowy obraz jakie kompetencje posiada zespół.
- Zamów Analizę Extended DISC, która szczegółowo wskazuje tendencje w zachowaniach i ich konsekwencje.
Niezależnie od stanowiska, nasza praca zawsze będzie powiązana z innymi osobami, czy to klientami, czy innymi pracownikami. Co za tym idzie, komunikacja oraz współpraca stają się niezwykle ważnymi kompetencjami. Poprawna interpretacja komunikatów innych osób oraz umiejętność przedstawiania swoich oczekiwań innym są absolutnie kluczowe do sprawnego działania w pracy, jak i w życiu prywatnym.
Głównym celem szkolenia z komunikacji i współpracy jest przekazanie uczestnikom wiedzy i narzędzi, które uczynią te czynności łatwiejszymi. Uczestnicy naszych