Nasi Klienci

Opinie naszych klientów

Justyna Folentarska
Kierownik do spraw rozwoju,
Fluid Transfer Systems Hutchinson
Dziękuję za inspirujące spotkanie w firmie New Players. Jeśli ktokolwiek poszukuje innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych, które też wciągną kadrę menadżerską w proces rozwoju swoich pracowników to polecam tą firmę.
Katarzyna Brylczak
Kierownik działu personalnego,
Schattdecor Sp. z o.o.
... Mam zaufanie do firmy New Players ponieważ proponowane przez nich działania dopasowane są do Naszych rzeczywistych potrzeb. Działania firmy New Players mogę określić jako profesjonalne. Szczególnie cenię sposób podejścia do mnie jako klienta, wysoką jakość proponowanych usług i terminowość realizacji. ...
Aneta Gut
Trener ds. Szkoleń i Rozwoju - Learning and Development Trainer,
Provident Polska S.A.
Bardzo ciekawe doświadczenie pozwalające przetrenować techniki komunikacyjne ... Bardzo się cieszę, że mogłam zobaczyć perspektywę innych osób z działów HR.
Marta Kmiotek
HR Specialist,
Vehicle Group EMEA - Eaton Automotive Systems Sp. z o.o
Gra Prosto z Mostu uczy uczestników gry bardzo wielu przydatnych technik komunikacyjnych w bardzo łatwy i efektywny sposób.
Iwona Manek-Pucka
HR Business Partner,
Raben Logistics Polska
Uświadomiła mi, że kwestia komunikacji i szkolenia tych umiejętności to jest never ending story.
Agnieszka Łapot
HR Manager,
Hutchinson
Podobała mi się możliwość przećwiczenia kompetencji komunikacyjnych i sprawdzenia z kolegami jakie wrażenia na nich wybierają treści, które my wygłaszamy.
Monika Kaczor
HR Business Partner,
Raben Logistics Polska
Miałam dzisiaj przyjemność wziąć udział w grze poszkoleniowej, która uważam, że jest fajną grą dla każdego kto chce w swojej organizacji postawić na komunikację.

Tak pracujemy z klientami

6 kroków od diagnozy po efekt

1. Badanie potrzeb

Spotkanie online z trenerem
Określenie celu i efektów projektu
Powołanie Zespołu Ambasadorów Zmiany

2. Planowanie działań

Organizacja
Partnerskie działanie
Dobranie gry poszkoleniowej

3. Realizacja projektu

Pre-work
Praktyczne warsztaty

Post-work w formie gry

4. Monitorowanie efektów

Mierzenie i ocena wpływu szkolenia
Sprawdzenie wiedzy
Ankiety

5. Podsumowanie

Spotkanie podsumowujące
Raport z wyznaczonymi dalszymi krokami
Rekomendacje

6. Nieustający rozwój!

Zadania pomostowe
Dołączenie do społeczności New Players
Dalsze rozgrywki

Zaufali nam

New Players

Zostańmy w kontakcie