Uczestnicy SYMULATORA wcielają się zamiennie w rolę sprzedawcy i klienta. Reprezentują różne firmy, które starają się poszerzyć swój rynek zbytu, zabezpieczyć usługi i sprzęt niezbędny do prowadzenia biznesu. Realizują konkretne zadania wynikające z celów organizacji. Stawiają czoło sytuacjom, które zdarzają się codziennie w relacjach handlowych. SYMULATOR TS to laboratorium, w którym sprzedawcy mogą doświadczyć skutków swoich decyzji i testować różne strategie sprzedaży.
Wyobraź sobie, że jesteś jednym z pasażerów lotu samolotem. Jesteście na wysokości 10 kilometrów nad ziemią. Nagle widzisz, że jeden z silników przestał pracować. Dowiadujesz się, że pilot nigdy wcześniej nie doświadczył takiej sytuacji. Jakie ma umiejętności? Twoje życie w jego rękach…
SYMULATOR Trening Sprzedaży jest okazją doświadczenia „turbulencji” w spotkaniach z bardzo różnymi klientami. Prezes, do którego nie możesz się dostać; klient, który nie odpowiada na maile; tylko 10 min na spotkanie; stały klient, który nagle przestał zamawiać; konkurencja, która wywiera coraz większy nacisk, to tylko niektóre sytuacje, które czyhają na śmiałków. Jak sobie poradzą ? Czy zaryzykujesz brak treningu swoich handlowców na symulatorze kompetencji/umiejętności sprzedaży?
Uczestnicy SYMULATORA TS mogą zmierzyć się z realnymi sytuacjami występującymi w handlu, a następnie wyciągnąć z nich wnioski. Efektywność uczenia wzrasta dzięki informacjom zwrotnym od innych uczestników symulacji. Pozwala to na podjęcie indywidualnych decyzji, co pozostawić, a co zmienić w swoim sposobie sprzedaży.