Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Firma szkoleniowa New Players przedstawia szkolenia biznesowe

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Realizowane tematy szkoleń biznesowych

New Players Poland ma sprawdzone metody rozwijania kompetencji handlowych i obsługi klienta. Świadczy o tym długoletnia współpraca i sukcesy handlowe sprzedawców, których uczyliśmy.

Stacjonarnie

Online

  1. Symulator Sprzedaży
  2. Wprowadzenie do sprzedaży – 7 wskazówek dla początkujących.

  3. Jak budować lojalność – rozwiązywanie problemów klienta.

  4. Jak zmienić złość we wdzięczność – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta.

  5. Telefoniczna obsługa klienta – jak w 4 krokach rozwiązać problem klienta?

  6. Od trudnego do wiernego klienta.
  7. Jak być handlowcem i się nie wypalić?

  8. Analiza transakcyjna – sposób na bardziej świadomą komunikację z klientem.

  9. Mniej gier więcej efektów – jak z pomocą analizy transakcyjnej mieć więcej zadowolonych klientów?

  10. ABC budowania trwałych relacji z klientami.

  11. Jak sprawić, żeby klient chciał opowiedzieć o swoich potrzebach – 3 kroki do zwiększenia zainteresowania twoją ofertą?

  12. Tworzenie i prezentacja skutecznej oferty handlowej

  13. Sztuka odpowiadania na wątpliwości klienta.

  14. Trening umiejętności handlowych.

  15. Każdy jest negocjatorem – czego możemy nauczyć się od dzieci?

  16. Skuteczna organizacja dnia pracy handlowca.

  17. To ty decydujesz! – radzenie sobie ze stresem w kontaktach handlowych.

  18. Odkryj się w sprzedaży, czyli sztuka budowania zaufania.

  19. Jakim typem temperamentu jest twój klient – czyli najlepsza droga porozumienia w sprzedaży.

Wszystkie tematy szkoleń sprzedażowych realizujemy również w formie online.

  1. Akademia Skutecznego Handlowca

  2. 7 kroków, które rozwiną rzemieślnika w artystę sprzedaży – cykl szkoleń handlowych.

  3. Wszyscy jesteśmy klientami – 7 kroków do zdobycia wdzięczności i lojalności klienta – cykl doskonalenia obsługi klienta.

  • początkujący handlowcy
  • doświadczeni handlowcy
  • pracownicy obsługi klienta
  • osoby na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży i obsługi klienta

– nasz pomysł rozwijania umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

Nasi trenerzy łączą psychologię z praktyką sprzedaży i obsługi klienta. Ogromne, ponad 20 letnie doświadczenie we współpracy z działami handlowymi i obsługi klienta zaowocowało skutecznymi programami szkoleń sprzedażowych. Nasi zadowoleni uczestnicy szkoleń sprzedają więcej, z większą marżą i najważniejsze z wdzięcznością klientów. Dzieje się tak poprzez zastosowanie nowoczesnych i skutecznych metod uczenia, czyli gier poszkoleniowych „Niezwykła transakcja”, „Prosto z mostu” i Symulatora sprzedaży TS.

Zaufaj doświadczeniu. Wybierz szkolenia sprzedażowe z nami!

New Players zaprasza na otwarte szkolenie sprzedażowe

5 / 5 ( 1 vote )

Pierwszy kontakt – kluczem do sukcesu w sprzedaży

Do tej pory przedstawialiśmy tradycyjne techniki sprzedaży wykorzystywane przez specjalistów przez wiele lat. Świat się jednak zmienia, a wraz z nim praca w sprzedaży. W związku z tym podejście do…

Techniki sprzedaży: Niska piłka

4.2 / 5 ( 5 votes )

Techniki sprzedaży i ich wpływ na negocjacje handlowe

Nigdy wcześniej klienci nie byli grupą tak wymagającą, jak dziś. Konsumenci posiadają szeroki dostęp do wiedzy o produktach i usługach, a na rynku panuje ogromna konkurencja. To sprawia, że negocjacje…

Co otrzymujemy dzięki szkoleniom sprzedażowym?

Szkolenia sprzedażowe cieszą się coraz większą popularnością. Dzięki doskonałym szkoleniowcom, którzy posiadają ogromny pakiet wiedzy i doświadczenia, takie szkolenie handlowe dają ich uczestnikom naprawdę wiele. Wiedza ta przekłada się również…

Szkolenie z obsługi klienta – rozmowy

Ostatnio kilka razy miałam okazję porozmawiać o szkoleniach w gronie osób, które nie są związane ani z branżą doradczo-szkoleniową, ani z obszarem HR w firmach. Nie zdarza mi się to często, więc „kułam żelazo, póki gorące” i z ciekawością dopytywałam i słuchałam o doświadczeniach osób, które w swoim życiu zawodowym stawały po drugiej stronie procesu szkoleniowego, czyli przyjmowały rolę uczestników.

Chcesz wiedzieć o nowych rozwiązaniach dla HR? Obserwuj nasze profile społecznościowe i bądź na bieżąco.