Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Firma szkoleniowa New Players przedstawia szkolenia biznesowe

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

Realizowane tematy szkoleń biznesowych

Prowadzimy tradycyjne oraz online warsztatowe, coachingowe i symulacyjne szkolenia sprzedażowe dla pracowników firm produkcyjnych, usługowych, handlowych w sektorze B2B iB2C.

New Players Poland ma sprawdzone metody rozwijania kompetencji handlowych i obsługi klienta. Świadczy o tym długoletnia współpraca i sukcesy handlowe sprzedawców, których uczyliśmy.

  1. Symulator Sprzedaży

  2. Wprowadzenie do sprzedaży – 7 wskazówek dla początkujących.

  3. Jak budować lojalność – rozwiązywanie problemów klienta.

  4. Jak zmienić złość we wdzięczność – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w procesie obsługi klienta.

  5. Telefoniczna obsługa klienta – jak w 4 krokach rozwiązać problem klienta?

  6. Od trudnego do wiernego klienta.

  7. Jak być handlowcem i się nie wypalić?

  8. Analiza transakcyjna – sposób na bardziej świadomą komunikację z klientem.

  9. Mniej gier więcej efektów – jak z pomocą analizy transakcyjnej mieć więcej zadowolonych klientów?

  10. ABC budowania trwałych relacji z klientami.

  11. Jak sprawić, żeby klient chciał opowiedzieć o swoich potrzebach – 3 kroki do zwiększenia zainteresowania twoją ofertą?

  12. Tworzenie i prezentacja skutecznej oferty handlowej

  13. Sztuka odpowiadania na wątpliwości klienta.

  14. Trening umiejętności handlowych.

  15. Każdy jest negocjatorem – czego możemy nauczyć się od dzieci?

  16. Skuteczna organizacja dnia pracy handlowca.

  17. To ty decydujesz! – radzenie sobie ze stresem w kontaktach handlowych.

  18. Odkryj się w sprzedaży, czyli sztuka budowania zaufania.

  19. Jakim typem temperamentu jest twój klient – czyli najlepsza droga porozumienia w sprzedaży.

Wszystkie tematy szkoleń sprzedażowych realizujemy również w formie online.

  1. Akademia Skutecznego Handlowca

  2. 7 kroków, które rozwiną rzemieślnika w artystę sprzedaży – cykl szkoleń handlowych.

  3. Wszyscy jesteśmy klientami – 7 kroków do zdobycia wdzięczności i lojalności klienta – cykl doskonalenia obsługi klienta.

  • początkujący handlowcy
  • doświadczeni handlowcy
  • pracownicy obsługi klienta
  • osoby na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży i obsługi klienta

– nasz pomysł rozwijania umiejętności sprzedaży i obsługi klienta

Nasi trenerzy łączą psychologię z praktyką sprzedaży i obsługi klienta. Ogromne, ponad 20 letnie doświadczenie we współpracy z działami handlowymi i obsługi klienta zaowocowało skutecznymi programami szkoleń sprzedażowych. Nasi zadowoleni uczestnicy szkoleń sprzedają więcej, z większą marżą i najważniejsze z wdzięcznością klientów. Dzieje się tak poprzez zastosowanie nowoczesnych i skutecznych metod uczenia, czyli gier poszkoleniowych „Niezwykła transakcja”, „Prosto z mostu” i Symulatora sprzedaży TS.

Zaufaj doświadczeniu. Wybierz szkolenia sprzedażowe z nami!

Konferencja

Szkól się grając w gry!

Zaprojektujemy dla Ciebie ciekawe i angażujące szkolenie, które uczestnicy zapamiętają na długo.
Standardowa cena jednodniowego szkolenia to 4 500 PLN NETTO.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych

    ** To pole jest wymagane