Szkolenia dla pracowników: szkolenia dla menedżerów, szkolenie obsługa klienta,

Firma szkoleniowa New Players przedstawia szkolenia biznesowe

Szkolenia dla pracowników

Realizowane tematy szkoleń biznesowych

Ponad 20 – letnie doświadczenie trenerskie konsultantów New Players Poland przede wszystkim umożliwia realizację różnorodnych tematów szkoleń biznesowych.

Wszystkie proponowane szkolenia biznesowe (tematy) zostały z powodzeniem przeprowadzone i wysoko ocenione w ramach projektów rozwojowych.

  1. Delegowanie i egzekwowanie realizacji zadań.

  2. Przywództwo sytuacyjne.

  3. Coaching jako narzędzie wspierania rozwoju pracowników.

  4. Kierowanie zespołem/budowanie zespołu, czyli jak wykorzystać wiedzę o dynamice i fazach rozwoju zespołu.

  5. Zarządzanie sobą w czasie oraz organizacja pracy.

  6. Prowadzenie rozmowy oceniającej.

  7. Motywowanie pracowników.

  8. Rozwiązywanie konfliktów.

  9. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych.

  10. Zarządzanie zmianą.

  11. Analiza Transakcyjna w zarządzaniu/organizacji.

  12. Temperament a przywództwo.

  13. Umiejętności przywódcze.

  14. Osobowość lidera (analiza transakcyjna, temperament).

  15. Pobudzanie odpowiedzialności podwładnych.

  16. Asertywna komunikacja z podwładnym.

  17. Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

  18. Komunikacja interpersonalna.

  19. Profesjonalne zebrania.

  20. Wywieranie wpływu i zmiana postaw.

  21. Fazy rozwoju zespołu.

  22. Radzenie sobie ze stresem.

  23. Autoprezentacja.

  24. Równowaga w pracy i życiu prywatnym.

  25. Typy temperamentu w pracy.

  1. Szkolenie obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego.

  2. Metody rozwiązywania problemów.

  3. Kreatywność – trening twórczego myślenia.

  4. Współpraca w zespole.

  5. Profesjonalne prezentacje.

  6. Rozwiązywanie konfliktów.

  7. Zarządzanie sobą w czasie oraz organizacja pracy.

  8. Komunikacja interpersonalna.

  9. Radzenie sobie ze stresem.

  10. Autoprezentacja.

  11. Równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym.

  12. Typy temperamentu w pracy.

  1. Asertywna współpraca z klientem.

  2. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi klienta.

  3. Telemarketing.

  4. Telefoniczna obsługa klienta.

  5. Radzenie sobie ze stresem.

  6. Równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym.

  7. Szkolenie obsługa klienta wewnętrznego.

  8. Typy temperamentu w pracy.

  1. Obsługa klienta wewnętrznego.

  2. Budowanie trwałych relacji z klientami.

  3. Badanie potrzeb klienta.

  4. Prezentacja rozwiązań i rozwiewanie wątpliwości.

  5. Zamykanie sprzedaży.

  6. Negocjacje handlowe.

  7. Negocjacje zakupowe.

  8. Organizacja dnia pracy handlowca.

  9. Radzenie sobie ze stresem.

  10. Autoprezentacja.

  11. Równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym.

  12. Typy temperamentu w pracy.

  1. Inteligencja emocjonalna.

  2. Systemy ocen pracowniczych.

  3. Train the trainers.

  4. Organizacja szkoleń.

  5. Radzenie sobie ze stresem.

  6. Autoprezentacja.

  7. Równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym.

  8. Typy temperamentu w pracy.

Realizujemy szkolenia dla pracowników każdego szczebla. Tworzymy spersonalizowane programy szkoleniowe.

Szkolenia biznesowe dla firm to przede wszystkim warsztaty, których celem jest wzmocnienie konkretnych kompetencji, które w konsekwencji mają polepszyć wynik biznesowy organizacji. Zwłaszcza takie szkolenia dla firm z pewnością powinny zawsze kończyć się bardzo jasno ustalonym rezultatem, na którym klientowi zależy. Np po szkoleniu dla menedżerów, menedżerowie mają znać procedurę egzekwowania realizacji zadań, która składa się z trzech kroków postępowania. O ile formułowanie rezultatów szkoleń na poziomie przyrostu wiedzy jest proste, o tyle wejście na poziomy wyższe: zdobycie umiejętności lub nawyku działania, jest wyzwaniem, które z pewnością wymaga większego zaangażowania klienta z firmą szkoleniiową.

Jak wygląda współpraca z firmą szkoleniową?

Jak widać, aby szkolenia dla pracowników były skuteczne, zdecydowanie niezbędna jest ścisła współpraca między firmą szkoleniową a firmą klientem. Dlatego też, współdziałanie istotne jest zarówno przed szkoleniem, kiedy diagnozujemy luki kompetencyjne, określamy cele i rezultaty warsztatu, jak również po szkoleniu, gdy uczestnik z wiedzą na temat technik zarządzania wraca do codziennej pracy i próbuje nowe umiejętności wdrożyć. To kluczowy moment, który decyduje o sukcesie takich działań jak szkolenia dla pracowników. W związku z tym, jeśli uczestnik warsztatu nie otrzyma wsparcia od swojego przełożonego, to jeszcze bardziej polegnie w wirze codziennych zajęć, które wyprą gotowość do zmiany zachowania w oparciu o nowopoznane techniki menedżerskie. Dlatego tak ważne jest, aby po szkoleniu biznesowym bezpośredni przełożony interesował się tym, jak przebiega u jego proces wdrażania nowych umiejętności, by go wspierał i motywował.

Szkolenia dla pracowników – inwestycja w rozwój organizacji.

Z tego powodu przede wszystkim zachęcamy klientów do wydawania tych pieniędzy z bardzo dużą świadomością i dbałością o zwrot z tej inwestycji. Dobrą praktyką, którą proponujemy klientom chcącym skorzystać z naszej oferty, są godne uwagi kontrakty trójstronne. Ponieważ, to przede wszystkim rodzaj porozumienia zawieranego między pracownikiem delegowanym na szkolenie, jego bezpośrednim przełożonym i trenerem, który realizuje usługę szkoleniową. Kontrakt zawierany jest przed szkoleniem i jest okazją do wspólnego określenia celów i rezultatów warsztatu oraz oczekiwań, jakie każda ze stron ma względem siebie, przede wszystkim: pracownik wobec swojego szefa i trenera, szef wobec pracownika i trenera i trener wobec pracownika i szefa. Rozmowy te i wynikające z nich ustalenia, z pewnością w dużym stopniu wpływają na skuteczność szkoleń biznesowych. Niewątpliwie powodują większe zaangażowanie wszystkich stron w proces zdobywania nowych kompetencji i przede wszystkim większą odpowiedzialność za ustalone rezultaty tego działania.

[contact-form-7 404 "Not Found"]