Czym jest strukturalizacja czasu? Na swojej drodze spotykamy wielu ludzi – w zależności od intensywności kontaktu wchodzimy z nimi w różne relacje. W analizie transakcyjnej ten kontakt z innymi to…
teamwork
Dobra atmosfera w pracy powinna być bezdyskusyjnym standardem, pozwalającym pracownikom na swobodny rozwój i nabywanie nowych kompetencji. Dzięki niej organizacja może rozszerzać swoją działalność i zwiększyć zakres proponowanych usług. Każda firma potrzebuje solidnych fundamentów w postaci zmotywowanych do pracy pracowników.
Pracodawcy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest integracja ich pracowników. Pomysł ten to nie tylko moda, która przyszła do Polski od naszych sąsiadów z krajów zachodnich. To przede wszystkim możliwość stworzenia zgranego zespołu osób, które w grupie pracują o wiele lepiej i efektywniej.
Jestem aktywnym trenerem i doradcą od ponad dwudziestu lat i z uwagą i zainteresowaniem obserwuję zmiany zarówno w trendach szkoleniowych jak i przede wszystkim w oczekiwaniach uczestników szkoleń co do tego, jak ma wyglądać proponowany przez firmy doradczo-szkoleniowe proces rozwojowy