HR
Employer branding, czyli budowanie wizerunku pracodawcy budowanie wizerunku pracodawcy rośnie w siłę nie tylko na świecie, ale także w Polsce. choć kilka lat temu nikt nie pomyślałby, że pojęcie wizerunku pracodawcy będzie miało kluczowe znaczenie w rozwoju firmy, dzisiaj pokaźne grono specjalistów skupia się na tych działaniach, pokładając w nich duże nadzieje.
Ostatnie tygodnie kręciły się wokół naszej najnowszej gry komunikacyjnej PROSTO Z MOSTU. Przygotowywaliśmy się do konferencji w Poznaniu, na której prezentowaliśmy tę grę, rozegraliśmy kilka rund z naszymi Gośćmi, którzy wystąpili w roli Graczy oraz „na gorąco” dyskutowaliśmy o doświadczeniach płynących bezpośrednio z rozgrywek oraz o tym, w jaki sposób korzystać z tej gry na co dzień w firmach.
Na naszym blogu, oprócz artykułów pisanych przez nas, czyli trenerów i doradców, chcemy umieszczać opinie i doświadczenia użytkowników naszych gier – menedżerów lub partnerów HR. Dzisiaj przykład naszej współpracy z firmą Hermes Polska Sp. z o.o. i Panią Magdaleną Hupało, która jest odpowiedzialna za obszar HR w firmie.
Jakiś czas temu zostaliśmy poproszeni o przygotowanie projektu szkoleń menedżerskich w dużej firmie produkcyjnej. Jedno z pierwszych naszych pytań do dyrektora HR dotyczyło tego, co zostało do tej pory zrobione w tym obszarze.